Dr. LUMINITA TRANDAFIR

Medic specialist medicina de familie.

Credem ca medicul de familie nu este o simpla notiune, ci un prieten aproape de tine, pregatit sa-ti ofere ajutorul de care sanatatea ta are nevoie.

Program

Luni, Miercuri, Vineri - 08:00 - 14:00

Marti, Joi - 14:00 - 20:00

Programari se fac numai la numarul de telefon 0731.354.182, nu prin e-mail.

Avem Contract cu CASMB si eliberam retete gratuite/ compensate.

Medicul de familie este prima persoana la care trebuie sa ajungeti pentru a beneficia de asistenta medicala. In functie de situatie, medicul de familie poate recomanda efectuarea unor investigatii paraclinice (analize de laborator, imagistica medicala), poate acorda o trimitere catre un medic specialist pentru investigatii sau, direct, pentru internarea in spital.

Acte necesare inscriere la medicul de familie :

    1) Carte de Identitate / Buletin de Identitate
    2) Cerere tip (se completeaza la cabinet)
    3) Dovada ca pacientul este asigurat. Aceasta consta in :
  • - pentru salariati - adeverinta de salariat in care sa se precizeze ca atat angajatul cat si angajatorul sunt la zi cu plata contributiei la sanatate
  • - pentru pensionari - talon de pensie
  • - pentru persoanele aflate in somaj - adeverinta de somer
  • - pentru liber-profesionisti (Persoane Fizice Autorizate) - adeverinta care atesta plata la zi a contributiei la sanatate
  • - pentru elevi sau studenti - adeverinta de elev sau student
  • - pentru persoanele care primesc ajutor social - adeverinta de la Primarie
  • - pentru veterani - carnet de veteran de razboi
  • - pentru persoanele cu handicap - copie dupa decizia de incadrare in gradul de handicap

In cazul inscrierii initiale la un medic de familie, trebuie depusa o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca solicitantul nu este inscris la alt medic de familie.

Acte necesare pentru nou-nascuti, sugari, copii mici si prescolari :

  • - certificat de nastere
  • - acte de identitate parinte / reprezentant legal
  • - cerere semnata de parinte / reprezentant legal

Pentru co-asigurati (sot / sotie - care nu au un loc de munca), actele necesare inscrierii sunt urmatoarele :

  • - dovada de platitor de contributie C.A.S. a asiguratului - adeverinta de salariat din care sa rezulte ca s-au platit contributiile catre Casa de Asigurari, respectiv chitanta la zi de la C.A.S.M.B. in cazul Persoanelor Fizice Autorizate
  • - copie dupa Carte de Identitate / Buletin de Identitate, respectiv dupa permisul de sedere pentru cetatenii straini care lucreaza in Romania
  • - copie dupa certificatul de casatorie
  • - declaratie pe propria raspundere ca persoana coasigurata nu este inscrisa la alt medic de familie

Schimbarea medicului de familie se poate face doar dupa cel putin 6 luni de la ultima inscriere.

Pentru schimbarea medicului de familie, va trebui sa obtineti acceptul noului medic la care va veti prezenta cu actele necesare inscrierii. De asemenea, va trebui sa-i comunicati acestuia numele fostului medic la care ati fost inscris. Noul medic va trebui sa transmita casei de asigurari si fostului medic faptul ca v-a preluat in evidenta sa.

Niciun asigurat nu are voie sa figureze pe listele a doi sau mai multi medici de familie. In caz contrar, potrivit legii, pierde toate drepturile pe care i le ofera asigurarea de sanatate a C.N.A.S

Contact

Te asteptam la sediul nostru aflat la ADRESA: Strada Cetatea Histria, numarul 12, etaj 1, sector 6, Bucuresti (in spatele parcului Moghioros, incinta Policlinicii Cetatea Histria).

Coordonate GPS: N 44.42042°, E 26.02306°

Programarile se fac exclusiv la numarul de TELEFON: 021.413.53.79

E-MAIL: office@dalimedical.ro programarile nu se fac pe adresa de e-mail, doar la telefon.

WEBSITE: www.DaliMedical.ro

Ia legatura cu noi

Prin intermediul acestui formular de contact ne puteti solicita informatiile dorite:

Prelucrare date GDPR

*Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal

*completare campuri obligatorie.